Hoppa till huvudinnehåll

Nöjda kunder hos REC Indovent

På REC Indovent strävar vi alltid efter att leverera högsta möjliga service och kvalitet.

För att säkerställa att vi uppfyller våra kunders förväntningar genomför vi årligen en Nöjd Kund Index (NKI)-undersökning tillsammans med en extern partner. I årets undersökning för 2024 fick vi ett fantastiskt resultat på 4,40, vilket är ett kvitto på att vårt engagemang för kundservice gör skillnad. Samtidigt genomfördes även en medarbetarundersökning, där vi uppnådde ett starkt resultat på 4,12.

Vi är övertygade om att nöjda medarbetare skapar nöjda kunder – och dessa resultat bekräftar den viktiga kopplingen mellan trivsel på arbetsplatsen och hög kundnöjdhet.

Vi vill rikta ett stort tack till våra kunder för ert förtroende och till våra medarbetare för det fantastiska arbete ni gör varje dag!

 

 

 

”Man säger ofta att personalen är företagets viktigaste tillgång och speciellt de som möter kunderna. Hatten av för Per Herrman” som hjälpt mig att felsöka och uppdatera mitt vent.skåp RT-400S från år 2006. Kunnig, trevlig, hjälpsam!!! Ert företags bästa marknadsföring!”

-Sagt av kund från vår kundundersökning


Relaterade inlägg

God Jul & Gott Nytt År

Läs mer »

Nu breddar vi vårt sortiment med energieffektiva takfläktar

Läs mer »

RECs Klimatresa 2020-2027

Läs mer »